Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

Jasmina Lebar - Sminčjeans

Danes imam za vas na blogu nekaj drugačnega, in sicer bi vam rada predstavila Jasmino, umetnico in ustvarjalko, ki iz tekstila ustvarja prekrasen nakit, poleg tega pa je zagotova ena najbolj pozitivnih oseb, kar jih poznam. Na njenem Facebook profilu boste lahko prebrali, da je "kreativna, romantična, rokerska ustvarjalka, ki ima rada naravo, otroke in motorje, velik poudarek pa daje tudi ponovni uporabi, recikliranju in naravi." Več o njej pa v spodnjih vrsticah. 


Povej nam nekaj o sebi. 
Ljubiteljica narave, otrok, motorjev in ustvarjalnosti. Moje delovanje temelji na ponovni uporabi in recikliranju. Skozi svoje ustvarjanje želim ljudi osveščati o tem, da lahko zavrženim stvarem damo neko novo uporabno vrednost.

Kdaj si začela ustvarjati? 
V bistvu rada ustvarjam že od nekdaj, včasih sem risala, lepila in rezala, spet drugič pesmi pisala. Že v osnovni šoli me je pritegnilo oblikovanje tekstila, tako da sem kakšne hlače na skrivaj razrezala, da so bile bolj široke, si za pust predelala kavbojsko krilo ali z raznimi verzi popisala stare raztrgane kavbojke :) Nekaj časa pa sem se vrtela tudi okoli ideje, da bi predelovala stara kolesa. Tako da je ustvarjalnost bila in verjamem, da tudi vedno bo del mene :)

Kako se je rodila znamka/ime Sminčjeans? 
Ime Sminčjeans sem izbrala v sklopu operacije Podjetno v svet podjetništva. Sminč je moj vzdevek iz srednješolskih let in ker je bilo ustvarjanje z jeansom moja dolgoletna želja, sem ti dve stvari združila ter začela razvijati poslovno idejo, pod katero sedaj ustvarjam modne dodatke in dodatke za dom.


Kakšen je tvoj kreativni proces, kako nastajajo tvoji izdelki? 
Moji procesi, predvsem tisti v fazi šivanja so včasih pravi kreativni kaos ... seveda, kakšni pa naj bi bili, če pa sem več ali manj samouk na tem področju :) Po navadi začnem s skiciranjem in risanjem krojev, včasih to fazo kar preskočim in pustim prosto pot domišljiji, škarjam in šivalnemu stroju. Tako da mi pri delu domišljija ter iznajdljivost prideta vedno prav. Prav tako sta nepogrešljiva pri raznih čičkah čačkah in packastih packah, s katerimi rada popestrim jeans, vmes pa še kakšno slikarsko platno :)

Kako bi opisala svoj slog, svoje izdelke?
Je kolaž vsega kar obožujem ... prepleta se skozi jeans, gumbe, pike in slike, potuje čez prelivajoče se barvne odtenke, dotika se tudi razcefranih dodatkov, vmes pohajkuje s srčki, hiškami in drevesi, spet drugič se obleče v dimnikarja in prinaša srečo.

Komu so tvoji izdelki namenjeni?
Vsem, ki so takšni kot drugi, vendar drugačni :)


Želje/načrti za naprej.
Še naprej biti v družbi otrok in ustvarjalnih trenutkov. V svetlem in prostornem ateljeju prelivati ideje na papir in jeans, na motorju ter v naravi pa se prepustiti sproščanju ter uživati v čarobnih trenutkih življenja.

Jasmino lahko spremljate na Facebook strani ali blogu, lahko pa ji pišete tudi po elektronski pošti:
smincjeans@gmail.com

Vabljene na mojo Facebook stran Taya My Little Beauty World, kjer lahko med 20. 5. in 27. 5. 2015 osvojite zapestnico, ki jo je naredila Jasmina.

Hvala Jasmini za gostovanje na blogu in hvala vam za pozornost!

Yorum Gönder

0 Yorumlar